Even dag zeggen

16 september 2014 - Rantepao, Indonesië

Mijn verhaal floepte al weg. Dit alles speelde af tussen een prachtig landschap van hoge bamboe en rijstvelden op terrassen . zo mooi.! Het oogsten van rijst is een verhaal apart.

We zitten nu vanwege de Wifi in een heel gezellig café tevens restaurant. Dag allemaal, wordt vervolgd, het ga jullie goed , lieve groeten, Gerda

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Janneke Fey:
    16 september 2014
    Begrijp ik goed dat jullie nu op Bali zitten? Tja, die schitterende sawa's, daar heb ik vaak heimwee naar. Veel reisplezier, Janneke
  2. Gerard:
    17 september 2014
    Ik zie al zoveel verslagen\verslagjes en zo herkenbaar jullie stijl en manier van kijken ( en ook wel een beetje van wat ik van Azie ken)Echt een feest. Zit hier in een internetcafe in Zuid Spanje en het heeft hier vandaag onSpaans geregend!! Houden jullie wel voldoende tijd echt te genieten en niet hele dagen in internetcafes te zitten. Zou graag er bij geweest zijn. Gwan geeft nog de tip aan Gerda om vooral een ( en waarom geen twee of drie) sarong te laten aanmeten. En afdingen zegt Gwan, maar dat hoef ik een boerendochter en Peter als middenstander niet te vertellen. Sampe ketemu lagi. ( vertaling mag je zelf opzoeken..) Lieve groeten G&G