2014-09-24 jarige Gerda

24 september 2014 - Bira, Indonesië

2014-09-24 jarige Gerda

Deze foto werd gemaakt op 24 september 2014 in Bira, Indonesië met een Htc Desire X.

1. Jokeaarnink:
    nogmaals van harte
    en volgend jaar een groot feest, Deo volente

houd moed en plezier!
  2. R. de Weerd-Vis:
    24 september 2014
    Dag lieve jarige Gerda. Selamat Ulang Tahun.
    Wat een mooie verjaardagsfoto van jou. IK ga nog proberen te
    bellen straks. Fijn, dat jullie nu iemand vonden waarmee je Engels kunt praten.
    Wens je nog veel verjaardagsgevoel vandaag. Met een verjaardagsknuffel van je schoonmoeder.
  3. Ria:
    24 september 2014
    Nogmaals proficiat, lieve Gerda en ook Peter van harte proficiat. ik zeg dit om 9 uur smorgens op de 24e terwijl jouw verjaardag al achter de rug is, ik kan dat niet begrijpen maar geloof het wel. Wat een lieve, lieve foto van jou met die bloemetjes, prachtig! Nog een fijne laatste week in dat mooie land. Ria
  4. Gerard:
    24 september 2014
    Sixty four eerlijk woar, dikke zoen en een mooi joar!!! en wat zit ie mooi tuss'n de bloom'n. Wa'n klein buske, mer dat heurt doar. Is wat finer as bie oons.
    Liefs Gerard ( ook namens Gwan)
  5. Eric:
    24 september 2014
    lieve Gerda, van harte gefeliciteerd met zo'n mooie en gedenkwaardige verjaardag ! Samen op reis, samen jarig, samen beleven en genieten, samen de generale voor jullie 'biggie anni' volgend jaar.... ahum. Natuurlijk ook felicitaties van Marike (zit nu in Tanzania) en van de kinderen. Rosa zegt net: en kom je gauw weer ? liefs van ons 4-en !!!